ÉLMÉNY ÉS KIKAPCSOLÓDÁS

Remek túrahelyszínek és kiváló programlehetőségek

Autóval, biciklivel, illetve gyalog is bejárhatjuk a környéket, felfedezve a táj természeti szépségeit, szemügyre véve kulturális értékeit, történelmi emlékeit. Túrákra indulhatunk, megpihenhetünk, kikapcsolódhatunk, gasztronómia élményekkel gazdagodhatunk – akármerre is indulunk a Mályvás Apartmantól.

• A rendezett, családbarát Pálkövei strand 1000 méterre található a háztól, ahol nyugodt, szép környezetben lehet fürdőzni és pihenni.

• A Szent György-hegy híres bazaltorgonái mellett haladó, közel 4 km hosszú, természeti értékekben bővelkedő tanösvény igazi túraútvonalat kínál.

• A Tapolcai-tavasbarlangban csónakra szállhatunk, és így gyönyörködhetünk a föld alatti vízi világban, ismerkedhetünk meg a barlang történetével.

• A Tihanyi-félsziget mind természeti, mind kulturális értékeivel magával ragadó, és még a híres tihanyi visszhangot is kipróbálhatjuk a Visszhang-dombon állított echókőről.

• Aszófő közelében a csodás környezetben lévő Salföldi Pálos Kolostorromot vehetjük birtokba.

• Balatonfüred, a Balaton északi fővárosa a látnivalók mellett gazdag programokkal várja látogatóit egész évben.

• Badacsonyban a hegy megmászását követően, a legendás Rózsakőn ülve a magyar tenger szépségében gyönyörködhetünk, majd borkóstoló túrára is indulhatunk.

• A Hegyestű Geológiai Bemutatóhely érdekes látványt nyújt, ahol feltárul az 5-6 millió évvel ezelőtt keletkezett vulkán belseje, melyben kedvünkre sétálgathatunk.

• A várak és várromok kedvelői számára igazi időutazást tartogat Csobánc vára és a Szigligeti vár.

• A balatonedericsi Csodabogyós-barlang élménydús kirándulásokat tartogat a természet és a túrák kedvelőinek.

• A letűnt korok felfedezői számára különleges úti cél a Kővágóörs közelében elpusztított Ecsér falu templomromjai.

• A Káli-medence hagyományos népi építészetét őrző, műemlékekben bővelkedő faluja, Salföld és a Salföldi Major izgalmas programokat tartogat gyerekek és felnőttek számára egyaránt.

• A különleges hangulatú káptalantóti Liliomkert Termelői Piacon értékes kincsekre, régiségekre tehetünk szert, de akár az ebédhez, vacsorához is beszerezhetjük az alapanyagokat.

További aktuális programlehetőségeket találhat Facebook oldalunkon.

Nézze meg Facebook oldalunkat is!

Pihenjen meg nálunk, fedezze fel a környéket, szerezzen szép élményeket!

Szívesen megszállna nálunk? Foglalja le apartmanunkat!

Az apartman az alábbi oldalon foglalható le.